Meer uit uw fysieke locatie halen?

 
 

Uitblinken in de offline retail wereld is een pittige opgave. De afgelopen jaren zijn de behoeftes en het koopgedrag van de consument behoorlijk veranderd. Toch wordt nog steeds bijna 70% van alle retail aankopen op een fysieke locatie gedaan! 

Het mag duidelijk zijn dat de grenzen van on- en offline behoorlijk vervagen. Omnichannel is het nieuwe toverwoord en er valt veel te lezen over hoe dit er in de toekomst uit zou moeten gaan zien. Toch ervaren we dat een hoop retailers het lastig vinden om dit gedachtengoed op dit moment realistisch toe te passen.

Twee jaar geleden begonnen we met ons Touch Kiosk avontuur vanuit de visie om een hoogwaardig onderdeel van de omnichannel cirkel te kunnen bieden aan o.a. retailers, merken en fabrikanten. Samen met onze early adopters hebben we kennis en ervaring kunnen opdoen over het succesvol inzetten van de bestelzuil in het retaillandschap. 

Omdat we onze kennis graag delen, presenteer ik met trots onze eerste whitepaper. Een document over de markt en haar early adopters. De succesvolle en onsuccesvolle cases. Maar vooral de kansen die er liggen:

whitepaper linkedin.png
Naam *
Naam