Vragen? Bel of mail ons!

Telefoon: +31 50 311 50 55
E-mail: info@touchkiosk.nl

Opdrachtgever

Vrijbuiter

Datum

November 2015

Categorie
Retail

Vrijbuiter reduceert wachtrijen tijdens topdrukte

 

De grootste winkelketen van Nederland op het gebied van kampeerartikelen is een begrip in retailland. Met vier grote winkels en een enorm assortiment kampeerartikelen is Vrijbuiter voor veel consumenten dé plek om inkopen te doen voor de vakantie. En wie herkent niet de enorme topdrukte in de Vrijbuiter-winkels vlak voor de zomervakantie? Vrijbuiter zocht een antwoord op de vraag hoe zij klanten alternatieve bestel- en betaalmethoden kan aanbieden. Touch Kiosk was het antwoord. De winkels zijn nu uitgerust met Touch Kiosk-systemen met pinautomaten.

 

Vrijbuiter Touch Kiosk Omni Channel strategy

Winkelformule

Grootse ambities en een omvangrijke aanpak. De plannen van Vrijbuiter zijn een duidelijke stap richting de toekomst en werden dan ook breed uitgevoerd. Touch Kiosk werd gevraagd om in de vier vestigingen in totaal twaalf Touch Kiosken te plaatsen. De samenwerking verliep soepel. Het internetteam van Vrijbuiter maakte een versie van de webshop die geschikt is voor de Touch Kiosk, met een geïntegreerde Adyen-koppeling voor het aansturen van de pinautomaat. Het geheel werd door Touch Kiosk samengebracht tot één werkende, toekomstbestendige oplossing.

 

 

Wilt u meer weten over deze oplossing?

Interactie

Vrijbuiter Touch Kiosk Omni Channel strategyVrijbuiter koos voor de Floor-versie van Touch Kiosk, met een optimale ergonomie en moderne look. De Touch Kiosk werd gestyled in de eigen, blauwe huisstijlkleur. Met een high-end Full HD-touchscreen van 22 inch en een geoptimaliseerde webwinkel is het nu voor de klant erg eenvoudig om snel te shoppen en af te rekenen. Op screensavers toont Vrijbuiter de laatste trends en acties voor haar klanten.

In de filosofie van Vrijbuiter vindt échte interactie pas plaats als de winkelmedewerker de klant assisteert bij het vinden en kopen van artikelen op een Touch Kiosk. Daarom trainde Touch Kiosk de medewerkers van Vrijbuiter om de juiste benadering en stappen te hanteren in het oriëntatie- en koopproces.

 

Goed voorbereid

Een van de uitdagingen van Vrijbuiter is om het trechtereffect tijdens topdrukte te reduceren. Wanneer de zomervakantie in aantocht is, stijgt het aantal winkelbezoekers significant en staan er soms lange rijen voor de kassa’s. Met Touch Kiosk heeft Vrijbuiter een antwoord op dit vraagstuk en zijn de winkels goed voorbereid op de mooie zomermaanden.

Optimale service

Een belangrijke eis van Vrijbuiter was een oplossing met optimaal beheer en hoogwaardige service en support. Een high-end product alleen was niet genoeg. Touch Kiosk garandeerde Vrijbuiter een optimale regeling voor haar eisen en wensen. Het doel: 48/7-support, beheer van devices op afstand, up-to-date beveiligde software en een team dat indien nodig op locatie technische ondersteuning biedt. Hiermee kan Vrijbuiter non-stop kwaliteit bieden aan haar klanten en winkelmedewerkers.

 

Steven de Raat, CEO Vrijbuiter

Als CEO van Vrijbuiter is het mede mijn rol om de koers van het bedrijf te bepalen en het waar nodig in goede banen te leiden. De visie van Vrijbuiter om toekomstgerichte stappen te zetten richting Omnichannel en Customer-centered Shop Experience wordt omarmd door de hele organisatie. De oplossing van Touch Kiosk sloot aan bij onze wensen, ze konden snel leveren en hadden hun projectmanagement goed op orde. Als er iets tegenzat, werd er altijd snel een snelle en passende oplossing geboden. Wij zijn erg tevreden met het eindresultaat.

Steven de Raat, CEO

    Geïnteresseerd in een Touch Kiosk?

    Bent u op zoek naar een high-end Touch Kiosk-oplossing met daarbij hoogwaardige service & support? Met of zonder pinautomaat? Neemt u dan gerust contact met ons op. U kunt rekenen op een concreet en snel antwoord.